(魔改!)Blank Space

昨天发完疯之后居然获得了小仙女们的哈哈哈哈

非常快乐,于是打算今天继续疯hhhh不妥删嗷!

指路前篇—— You Belong With Me

前篇是咖妹视角,这一篇带来一个锅老师视角。


依旧是,我英文超烂我什么都不知道!




Nice to meet you, where you been?

很高兴认识你 在我熟悉的基地

I could show you incredible things

我还记得你在比赛里做的疯狂的事情

Magic, madness, heaven, sin

三条大龙,一条远古龙,一条小龙

Saw you there and I thought

看见你后我就在想

Oh my God, look at that face

操你个dj,看看这张脸

You look like my next mistake

原来就是你这个逼抢了我的龙

Love's a game, wanna play?

开一局游戏,来solo吗?


New money, suit & tie

手办,宅T和挂画

I can read you like a magazine

我一眼就能看到你的纸片人老婆

Ain't it funny, rumors, lie

然而我觉得这些妹子都差不多

And I know you heard about me

我知道你大概听过我

So hey, let's be friends

那好吧 我们先从朋友做起

I'm dying to see how this one ends

我要看看和我轮换的究竟是什么样子的狼王

Grab your passport and my hand

拿好你的键盘和鼠标

I can make the bad guys good for a weekend

我可以让你看看什么叫真正的绝食打野


So it's gonna be forever

所以你会先去偷龙

Or it's gonna go down in flames

还是会绕去下面刷野

You can tell me when it's over

你可以等我gank完这一波再出现

If the high was worth the pain

就算死在对方野区也总是值得的

Got a long list of ex-lovers

看看这长长的死亡名单

They'll tell you I'm insane

他们会告诉你我太莽了

Cause you know I love the players

但你要知道 我就是喜欢这样打野

And you love the game

而你也喜欢这个


Cause we're young and we're reckless

因为我们年轻气盛,互为矛盾

We'll take this way too far

这条路,我们还能走得很远

It'll leave you breathless

这会让你紧张得无法呼吸

Or with a nasty scar

又或是趴在我怀里哭泣

Got a long list of ex-lovers

你可以问问那些和我合作过的人

They'll tell you I'm insane

他们会告诉你我是个疯子

But I've got a blank space baby

但现在我身边有个空位

And I'll write your name

兄弟要不要来双排


Cherry lips, crystal skies

麻辣小龙虾,冒菜脆皮肠

I could show you incredible things

我可以告诉你这些才是人间美味

Stolen kisses, pretty lies

台湾凤梨酥,手摇奶茶

You're the King baby I'm your Queen

你是甜党我爱吃辣

Find out what you want

你得告诉我你想要什麼

Be that girl for a month

我才会记得给你要清汤

Wait the worst is yet to come, oh no

最糟糕的马上就要来了,卧槽

Screaming, crying, perfect storm

脸红,哭泣,跑厕所

I can make all the tables turn

我再也不带你出去吃宵夜

Rose gardens filled with thorns

还不如我一个人快乐剥虾

Keep you second guessing like

猜你的反应会是

"Oh my God, who is she?”

“锅老师,能不能一起吃?”

I get drunk on jealousy

我实在有点想捶你

But you'll come back each time you leave

但你又转过来红着眼眶看着我

Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream

算了吧我下次陪你吃清汤


So it's gonna be forever

所以要不要试试鸳鸯锅

Or it's gonna go down in flames

又或是我们去姿态家蹭饭

You can tell me when it's over

你也可以说你想吃什么

If the high was worth the pain

如果是跟你一起,不辣好像也可以

Got a long list of ex-lovers

去问问我那些饭搭子

They'll tell you I'm insane

他们会告诉你我无辣不欢

Cause you know I love the players

但你要知道,我不是迁就你

And you love the game

只是滑蛋牛肉好像有点好吃


Cause we're young and we're reckless

因为我们是一个队伍,也是一个位置

We'll take this way too far

我们最了解彼此

It'll leave you breathless

所以我们要走向胜利

Or with a nasty scar

或者相携泥泞

Got a long list of ex-lovers

去问问我那些队友们

They'll tell you I'm insane

他们会告诉你我最有义气

But I've got a blank space baby

所以我现在怀里有个空位

And I'll write your name

好像可以借你


Boys only want love if it's torture

钢铁直男从不畏惧直面感情

Don't say I didn't say I didn't warn ya

可别说我没事先警告你

Boys only want love if it's torture

小孩子才会不知所措进退维谷

Don't say I didn't say I didn't warn ya

我事先说好我当然是全都要


Cause we're young and we're reckless

因为我们青春大好因为我们无所畏惧

We'll take this way too far

我们未来尚远

It'll leave you breathless

这会涉及后半生的风景

Or with a nasty scar

或者下辈子的情谊

Got a long list of ex-lovers

去问问旁边的那些粗森们

They'll tell you I'm insane

他们会告诉你我也喜欢你

But I've got a blank space baby

所以现在我心里有个空位

And I'll write your name

要不要留给你?



对的我是个疯子谢谢

tag不妥请告诉我

评论(8)
热度(18)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 鹌鹑四夕 | Powered by LOFTER