(魔改)You Belong With Me

你们……知不知道……听歌的时候在脑内翻译歌词脑内剪视频是个什么感觉……

论,当写作业写傻了会发生什么。

我英语贼烂我什么都不知道


You're on the phone with your girlfriend ,she's upset.

你正在和腿哥双排,他在带你上分

She's going off about something that you said

他因为你丢了三狼正在安慰你

'Cuz she doesn't, get your humor like I do...

他不像我,知道你下一步要离开上路去下路gank

I'm in the room It's a typical Tuesday night

我在你旁边的旁边的电竞椅,这是一个平常的周二

I'm listening to the kind of music she doesn't like

我用着他不会用的格雷夫打野

and she'll never know your story like I do ...

他永远不像我一样了解你的刷野路线

But she wears short skirts I wear T-shirts

但他打上单我是打野

She's cheer captain

他可以和你combo

And I'm on the bleachers

而我只能在你旁边观摩

Dreaming about the day when you wake up

做著梦希望你会有一天抬头发现

And find what you're looking for has been here the whole time

其实我也可以带你上分和你双排给你当狗

If you could see that I'm the one who understands you

如果你可以看见我是最了解你的那个人

been here all along so why can't you see,

我一直在这里你为什么不叫我双排?

You belong with me

You belong with me

来双排吧锅老师

给你当狗啊锅老师


Walkin' the streets with you and your worn-out jeans

和你站在同一个舞台上穿着同样的队服

I can't help thinking this is how it ought to be

我不能停下来想象每一次都扑进你怀里

Laughing on a park bench, thinking to myself

在电竞椅上一边想一边笑

Hey isn't this easy

这不是现在的我们吗?

And you've got a smile that could light up this whole town

你有全世界最好看的笑容

I haven't seen it in a while since she brought you down

虽然我有时候不能在现场看只能透过电路体会它

You say you're fine I know you better then that

你说你发现我比他更了解你

Hey whatcha doing with a girl like that

嘿你怎么能对一个对你芳心暗许的人这样做?

She wears high heels

他说话温声细语

I wear sneakers

我一口台湾腔

Shes cheer captain and I'm on the bleachers

他玩纳尔但我打李青

Dreaming about the day when you wake up and find

做著梦希望你会有一天起床发现

That what you're looking for has been here the whole time

我才是愿意为了你决定宵夜吃小龙虾的那个人呀

If you could see that I'm the one who understands you

如果你可以看见我计算野怪重生的时间

Been here all along so why can't you see

一直在后台等你回来,那你为什么不能看见

You belong with me

我喜欢你呀


Standing by and waiting at your back door

一直穿着你的应援服给你点奶茶

all this time how could you not know Baby....

一直当着所有媒体的面表白

You belong with me

You belong with me

你应该和我一起呀

我最喜欢锅老师啦

Oh I remember you drivin' to my house in the middle of the night

啊我想起你曾经追我追到家门口

I'm the one who makes you laugh When you know you're about to cry

我是那个你感冒的时候天天给你倒热水的人啊

And i know your favorite songs

我知道你最喜欢的出装

And you tell me about your dreams

你把你的梦想都告诉我

Think I know where you belong Think I know it's with me...

我觉得我们可以一直走下去,觉得我们能一起看到金色的雨

Can't you see that I'm the one who understands you

你真的看不出来我是全世界最喜欢你的人吗

Been here all along So why can't you see

我一直告诉你所以你为什么不回应呢

You belong with me

我喜欢你啊锅老师


Standing by and waiting at your back door

一直在你身后等着你们双排结束

All this time How could you not know

在这时你怎能还不明白?

Baby you belong with me

我最喜欢锅老师啦

You belong with me

锅老师来双排啊

You belong with me

锅老师我给你点小龙虾呀

Have you ever thought just maybe

其实你有没有想过,哪怕只是或许

you belong with me

你应该和我在一起

You belong with me...

锅老师我喜欢你


写完作业睡一觉爬起来……小天使说可爱那就留着吧hhhh

我是沙雕不接受反驳!

评论(4)
热度(17)
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 鹌鹑四夕 | Powered by LOFTER